.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار مردم گلوگاه با استاندار و مدیران مازندران

به گزارش شمال نیوز رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: در چهاردهمین دیدار عمومی استاندار، ۸۰۸ نفر از مردم گلوگاه از صبح جمعه با استاندار و مدیران استان دیدار کردند. 
کمال رستمعلی،در حاشیه ملاقات عمومی استاندار، معاونین، مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران با مردم گلوگاه افزود: از این تعداد ملاقات کنندگان ۴۸۵ نفر مرد و ۳۲۳ نفر زن بودند که مهم ترین درخواست ها در بخش مساعدت مالی ، تقاضای اشتغال و تسهیلات بانکی به ترتیب با ۲۲۶ ، ۱۹۷ و ۱۱۰ مورد بود.
سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه در این ملاقات عمومی هر ۴ معاون استاندار و ۱۵ مدیرکل ستادی استانداری حضور داشتند، بیان داشت: هم چنین ۶۲ نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز در گلوگاه استاندار را همراهی کردند.
وی تصریح کرد: این دیدار عمومی از ساعت ۸ صبح با حضور استاندار در گلزار شهدای این شهرستان آغاز و سپس در مصلای نماز جمعه تا هنگام اذان ظهر ادامه داشت.
رستمعلی اظهار داشت: استاندار مازندران هم چنین در حاشیه این دیدار عمومی از پروژه مسکن مهر و محل احداث مصلای شهرستان گلوگاه نیز بازدید کرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.